Ballongdramatik blev förstasidesstoff

Mina iakttagelser gällande ballongerna uppmärksammades av Expressen som ringde tillbaka två minuter efter att jag skickat mailet. Även DN har hört av sig, men de har inte svarat tillbaka - hur ska jag veta vad mina bilder kostar... Nu meddelade DN att de avstod, de hade väl fått bättre bilder någon annanstans ifrån kanske... Men Expressens publicering var ju kul. Kolla in. Och eftersom förstasidan säkert ändras, finns de även här.

Och eftersom jag har copyrighten lägger jag även ut bilderna på denna sida.

Det blev några skadade - men enl. uppgift inte allvarliga skador. Det var dramatiskt - inte direkt det man tror ska ske - som så ofta med olyckor.

image32

Bildtext. Nokia-ballongen slår i trädtopparna i Björkhagen och landar sedan bortom t-banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande