Lågsniffande ballonger i Björkhagen

Redan när de lyfte fick jag syn på en ReMax-ballong som gick oroväckande lågt över hustaket. Jag hann precis publicera albumet, när vi fick syn på ytterligare ballonger. Denna gång på andra hållet - och så lågt att de bokstavligen snuddade vid trädtopparna nedanför oss. Det verkade som att ballongerna hade problem att hålla höjden och att få höjd - och Nokia-ballongen landade i Björkhagen - verkade det som, men när jag gick ut hittade jag den inte. Precis just nu cirklar en polishelikopter. Undrar om det hänt något... To be continued,.

Kommentarer
Postat av: iBjörn

Kanske det här förklarar ballongmysteriet (eller Ballongmysteriet - med stort B - om det varit en bok i serien om Tvillingdetektiverna:
http://www.svd.se/go.php?sgo/rss/http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_15756221.asp

2007-06-10 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande