Vitryssland - Minsk, eller Tblisi - whatever...

Eller varför inte en final i Minsk. Numret var suveränt snygg. Hur fäste sig dansarna på den vita kulissen? Med kardborrband?

Som en kommentar till min sambos kommentar - Spanien var inte så bra, Vitryssland var bättre...

Någon kommenterade i en tidning - Aftonbladet tror jag - att östländerna typ Georgien tar ut svängarna med musiken mer än västvärlden. Och det stämmer.

Men visst är det en snygg produktion! Och snart är the Ark inne på scenen! En brasklapp - de vinner kanske - jag håller det inte för otroligt. Eller så vinner de inte. Jag håller det inte för otroligt.

Eller varför inte en final i Tbilisi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande