Ännu mera Solstollar

Fick den nya Solstollarna-DVD:n häromdagen och tittade genast igenom den. Det är en underbar DVD-upplevelse, verkligen bra. Utgångspunkten är konserterna på Victoria-teatern och klipp därifrån blandas flitigt och snyggt med klipp från TV-serierna Solstollarna och Toffelhjältarna. Det som inte var med på den första DVD-skivan var med här... Särskilt kul att se DVD:n är det eftersom jag följt Solstollarnas blogg under det senaste året, och läst hur arbetet med DVD:n fortskridit. Men jag är övertygad om att även andra tycker att detta kan vara roligt...

Så till alla er som är nyfikna på Solstollarna kan jag bara säga - köp DVD:n. Till alla er som redan vet vad Solstollarna och Toffelhjältarna handlar om säger jag - Köp DVD:n, inte minst för konserterna från Victoria-teaterns skull. Det är är TV-historia, en rolig och minnesvärd historia.

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Jag har forfarande inte haft lust-tid-motivation att se hela DvD:n. Men visst är det lite gubbsjukt med alla bikinibrudar på stranden i Solstollarna. Toffelhjältarna är mer genomarbetat, unikt, bättre och underhållande än vad Solstollarna är. Solstollarna är väldigt mycket Ola...

2007-10-15 @ 10:24:58
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande