Och vinnaren i Linköping är...

Nedan redovisar jag vilka jag tror tar sig vidare imorgon - baserat på genomlyssning fredagen den 22 februari:

Bidrag vidare från första omgången
BWO - Lay Your Love On Me - redan en klassiker

Patrik Isaksson & Bandet - Under Mitt Tunna Skinn

Caracola - Smiling In Love

Thérèse Andersson - When You Need Me

Ainbusk - Jag Saknar Dig Ibland

----

Eskobar - Hallelujah New World
- tyvärr utslagen

Frida feat. Headline - Upp o Hoppa - tror inte den tar sig vidare


Mickey Huscic - Izdajice - Njet, som sagt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Spännande, vi får se imorgon :)

2008-02-22 @ 20:07:25
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande