Telefonröstning och den konspiratoriska överbelastnings-teorin

Jag har läst att folk klagat på att de inte kom fram till SVT:s slussar i lördags kväll under Melodifestivalen och att det gjorde att inte Johnson & Häggkvist fick de röster de skulle fått. Jag röstade på dem och möttes också av överbelastningston.

Det som inte skrivs i de konspiratoriska tidningarna är att det var likadant för alla nummer. Jag ringde Sannas nummer: överbelastat. Jag ringde Rongedal: överbelastat. Men det är klart, det är en bättre story om bara ett nummer av fem inte går att komma fram på...

Jag tror att det helt enkelt var för många som ringde samtidigt. Blev jag missnöjd? Nej, jag ringde igen och kom fram. Så... Jag tror inte på den konspiratoriska överbelastnings-teorin...

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Jag trodde vi kommit överens om att INTE ringa?

2008-02-21 @ 12:32:42
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande