Är du morgonpigg? Upp till tidig uttjänst...

Dags för busshelg igen och önskade tidig uttjänst för att kunna hinna med annat än bussande - såsom att umgås med pudlar och andra. Har aldrig kört tidig uttjänst innan, tror det tidigaste jag börjat är halv fem eller något - vanliga uttjänster. Så nu får jag väl verkligen bevisa min devis att jag är morgonpigg... Jag är nöjd, jättebra att företaget lyssnar och är så duktiga på att tillfredsställa önskemål när de kan - det underlättar.

När jag börjar? 03.17. Upp till bevis, eller kanske "upp till tidig uttjänst..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan man kalla tidig morgon... blev tippsad om denna blogg på (www.omnibuss.se/forum/index.php) ett forum för bussförare och bussintreserade i sverige och skandinavien... tycker det är en intresant blogg... själv är jag en småläning som är bosatt i Gbg och kör buss där... fundera på att flytta upp till Sthlm och köra buss där... tänkte börja med innestan.

Har du tipps till en som tänker flytta upp och köra... skrev min mail i fältet över inlägget... Ha d

2008-01-30 @ 22:09:38
Postat av: Mårten

Hej!
Tack för din kommentar! Kul att du gillar bloggen.

Innerstaden är superkul, inte för att jag har provat så mycket annat... händer saker hela tiden. Jag försöker skicka dig ett mail.

2008-01-30 @ 22:14:45
URL: http://digitalspegling.blogg.se/bussforare/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Locations of visitors to this page
Trackback
RSS 2.0
Google
Om Bussförarbloggen: Bussförarbloggen är en privat blogg som skrivs på fritiden.

Syftet är att dokumentera vardagen som busschaufför samt reflektera över yrkeskunnandet och teknikanvändningen, för att bli en bättre chaufför...

Vissa inlägg skrivs på raster och andra pauser under arbetsdagen, när bussen står stilla.

Bloggen har ingen koppling vare sig till Busslink eller SL.

Inget av innehållet produceras eller publiceras under körning.