Sommar - i varje fall i P1

Sommarpratarna i P1 är ett program som jag sällan lyssnar på, när det sänds. Det går kl 13.03 på dagarna och jag har kommit på att jag har svårt att avsätta tid att lyssna på programmet i realtid - hur gärna jag än skulle vilja. Och ibland glömmer jag helt enkelt bort det totalt. Som tur är håller Sveriges Radio på att experimentera en hel del med ny teknik. Därför går det att dels att få påminnelser via SMS, dels lyssna på hela programmet via nätet samt ladda ner en pod-radioversion - i mp3 - till iPoden (eller vilken annan spelare som helst). Radio-on-demand.

Igår började jag lyssna på Mark Levengoods program och jag tyckte det var suveränt bra. Därför länkar jag till det här (i pod-version, för det var faktiskt rätt skönt att inte störas av musiken)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande