Vad var det nu jag sa om the Ark

Får kanske citera mig själv i min blogg - det visade sig att jag förutspådde det hela rätt bra:

"Ikväll är det dags för the Ark att vinna! Eller försvinna i östvirrvarret. (...)

Min gissning är så här:

The Ark kommer göra ett superframträdande som får Helsingfors att gunga.

The Ark kommer att ta med sig en låt från varje år i tävlingen på sin färd i stormande syndaflod, för detta är nog dödsstöten för tävlingen.

Ty, the Ark kommer göra att Sverige får kvala nästa år - men de kommer inte kunna rå för det (...) Vinner, det gör Serbien eller Moldavien. England kommer sist. För detta är TV med telefonröstning. Och då kan verkligen allting hända. Östdominansen, eller snarare att smaken är som baken, kommer göra att det krävs underverk för att hålla denna tävling med liv."

->> The Ark försvann i östvirrvarret. 1 poäng.

->> The Ark gjorde väldigt bra i från sig, låten växer 1 p

-->> The ark gjorde att vi fick kvala, men de kunde inte rå för det. 1 p

-->> Vinner gör Serbien eller Moldavien - Serbien vann visst :) 6 p  - det var ju en halvgardering...

-->> Kom England sist? Näst sist - Irland kom sist - var de ens med i år? Oups...

Nu får vi se vad alla låtskrivare har på (sch)lager till 2008!



Kommentarer
Postat av: naddie.

HAHA :P

2007-05-13 @ 13:43:16
URL: http://memyselfi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande