Love is Wicked och TrackID

Som jag skrivit tidigare använder jag iTunes efter att jag har hört en låt på reklamradion. Nu fick jag en låt på hjärnan igen. När jag var ute och gick tidigare idag upptäckte jag att min nya SonyEricsson har en funktion som heter TrackID som kan användas samtidigt med radion. TrackID aktiveras och spelar in en snutt av låten. Informationen sänds sedan över via internet och svaret på vilken låt som spelats syns på en webbsida.

Just när det gällde denna låt sa dock radioprataren namnet - Love is Wicked. Så när jag kom hem iTunade jag in den. Därefter Youtubade jag... Se nedan...



Brick - Love Is Wicked lyrics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande