Schlagerspegeln på väggen där, säg mig vilka chanser the Ark har...

Jag tror att the Ark har ungefär 62% chans att ta hem det här. Om jag fick bestämma - och det får jag ju eftersom jag har en telefon - kommer toppstriden stå bland:

Vitryssland - ett mycket snyggt nummer och en låt som inte dålig alls. En värdig vinnare.
Serbien - ett mycket snyggt nummer och en låt som inte dålig alls. En värdig vinnare.
Georgien - ett mycket snyggt nummer och en låt som inte dålig alls. En värdig vinnare.
Sverige - ett mycket snyggt nummer och en låt som inte dålig alls. En värdig vinnare.
England - ett mycket snyggt nummer och en låt som inte är dålig alls. En värdig vinnare.

Vi får väl se om jag prickat in något rätt här... Faktum är att det är dessa som är något att hänga i julgranen. Eller kanske snarare göra något annat med än att hänga i julgranen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande