Solstollarna släpper ny DVD den 4:e oktober! Äntligen!

Förra årets DVD-släpp av "Solstollar och Toffelhjältar" gav mersmak. Det är många som under året som gått har läst Solstollarnas blogg, gett kommentarer och glada tillrop till upphovsmännen Ola och Per. Nu släpper de en ny DVD - "Ännu mera Solstollar och Toffelhjältar". Den finns att köpa här. Jag beställde ett exemplar nu ikväll och hoppas få det tills den 4:e oktober...

DVD:n innehåller klipp från olika Per och Olas olika TV-serier samt c:a en timme från Victoria-konserterna.

Det ska bli superspännande att se! Jag var på en av konserterna och den var suverän! Så utan att tveka kan jag dela med mig av mitt stalltips - detta är en bra DVD!

image49

Bild från 14-konserten den 16:e juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande