Melodifestivaldags 2008: Jag minns när jag var med...

Idag börjar melodifestivalen 2008 med en delfinal i Göteborg. Eftersom den här bloggen riktar in sig lite mot video kommer jag att skriva lite om Melodifestivalen den närmaste veckorna. Jag har själv varit med. Eller, det lät ju något det. Absolut inte och sjungit, men som publik i Globen när Carola vann 2006.

Det var stort. Inte att hon vann, även om det är en schlagerklassiker, men att sitta där i publiken och se alla kamerakranar fara fram och tillbaka, spana in de radiostyrda tv-kamerorna och försöka lista ut var Fredrik Lindström satt någonstans i Globen. Den här gången kommer jag inte vara med på plats, som det ser ut nu. Men jag tar chansen att följa evenemanget via webb och TV.

Och minnas när jag själv var med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Digital spegling

Minnesframkallning, innovation & lärande