Missnöjda kunder och Youtube

Läste idag på DN.se om musikern vars gitarr förstörts genom att United Airlines behandlat den vårdslöst. United vägrade först att ersätta reparationskostnaderna. Musikern gjorde en låt, spelade in en video och publicerade på Youtube. Kanske Youtube-erans motsvarighet till program såsom Plus! ?



Läs mer: http://www.dn.se/kultur-noje/musik/youtube-hamnd-mot-flygbolag-1.911659

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Locations of visitors to this page
Trackback
RSS 2.0
Google
Om Bussförarbloggen: Bussförarbloggen är en privat blogg som skrivs på fritiden.

Syftet är att dokumentera vardagen som busschaufför samt reflektera över yrkeskunnandet och teknikanvändningen, för att bli en bättre chaufför...

Vissa inlägg skrivs på raster och andra pauser under arbetsdagen, när bussen står stilla.

Bloggen har ingen koppling vare sig till Busslink eller SL.

Inget av innehållet produceras eller publiceras under körning.